Vergi Hukuku

Vergi Hukuku:
Devletin kamu gücüne dayanarak kişilerden aldığı vergi, harç, resim ve benzeri gelirler dolaysıyla ortaya çıkan karşılıklı hak ve ödevleri düzenleyen bir kamu hukuku dalıdır. Vergi hukuku alanında hem idari hem cezai anlamda dosya takipleri tarafımızca detaylı olarak yapılmaktadır.
Vergi dava dilekçelerinin hazırlanması ve savunmanın hazırlanması,
Gerekli görüldüğünde uzlaşma komisyonuna başvuruların yapılması
Vergi tekniğü raporunun incelenmesi ve hukuki mütaalası
İptal davaları
Vergi ceza davaları

KVKK başvuru ve Uyum süreçleri:
Şöyle ki KVKK çok yeni bir kurumdur.Genç kadromuzla ilgili kanunun uyarınca kanun kapsamında bulunan gerçek ve tüzel kişilerin sisteme kaydedilmesi,ilgili sürecin titizlikle yürütülmesi tarafımızca yapılmaktadır.
Verbis sistemine kaydı gereken gerçek ve tüzel kişilerin kayıt işlemleri
Açık rıza metni hazırlanması
Aydınlatma metni hazırlanması
Envanter düzenlenmesi gibi KVKK sürecine uyum sağlama

Anonim Şirket Hukuk Danışmanlığı
1136 sayılı Avukatlık Kanun'unun 35/3 maddesi uyarınca sermayesi 250.000 TL ve üzeri olan Anonim Şirketlerin ya şirket bünyelerinde sigortalı olarak bir avukat çalıştırması ya da sözleşmeli olarak bir avukattan devamlı hizmet almaları zorunludur. Aksi takdirde, 2020 yılı boyunca avukat bulundurulmayan her ay için 5.886,00 TL cezai işlem uygulanması mümkündür.
Tarafımızca anonim şirketlere hukuk müşavirliği görevi icra edilmektedir.Bu süreçte şirket davalarında temsil,genel kurul yapılması,iş sözleşmelerinin düzenlenmesi,KVKK süreci yürütülmesi gibi tüm hukuki alanlarda destek sunulmaktadır.